dimarts, d’agost 01, 2006

SI NECESSE ITUR, SED TEMERE IRE... STULTUS EST!!


Avui he acabat la meva primera guàrdia que faig de suport vital intermig (Jo solet i el tècnic-conductor)
M'he passat tot el dia llegitn els protocols d'infermeria, una mica cagat per si m'enviaven solet a mi i als meus dubtes existencials a algun servei primari (servei urgent) . He estat regirant armaris de l'ambulància, mirant a on va cada cosa i comprovant com funciona tot ja que casi casi estrenàbem cotxe. Al final, només hem fet un trasllat secundari (de hospital a hospital).
... bufff.... menys mal.

Etiquetes de comentaris:

2 Comments:

Blogger Selenika said...

què carai vol dir això de "si necesse itur.." ?

6:23 p. m.  
Blogger aspirinocrece said...

esta escrit en llatí,
la traduccio es un tant patillera pero es la famosa frase de "Si hay que ir se va pero ir pa na es tonteria"
Es el lema de la base Sem-2/Sem-12

10:58 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home