divendres, de juliol 14, 2006

Suport Vital Avançat

Bé, no cal dir que porto una bona pila de dies sense penjar res al Blog, podria dir que es per que he passat una època una mica depre... però potser també es veritat que he anat una mica de cul.
No vaig passar les proves físiques de bomber, anaba amb unes marques una mica justes i el dia de l’examen no hem va anar del tot bé.
Per contra he estat de pràctiques al Sistema de Emergències Mèdiques i m’hi han agafat per a fer suplències a l'Agost i Setembre, encara que en el que porto de mes m'han trucat per anar a fer unes quantes guàrdies de 24 hores.
En fí que de moment hem quedo amb l’ambulància groga... a falta de la vermella.

Etiquetes de comentaris:

3 Comments:

Blogger dalr said...

:( Ho sento. Al menys, m'alegro de veure't un altre cop per aquestes webs del mon. Per quan una birra?

12:27 a. m.  
Blogger Selenika said...

ja feia dies que esperava el resultat bomberil,:( sap greu, però per altra part deus estar content per tenir ja una poteta dins el SEM oi? jo ahir ja vaig estrenar la SVB de Manresa, estic a primari :)

4:36 p. m.  
Blogger aspirinocrece said...

Gràcies per el vostre recolzament incondicional.
La birra... me parece que como no quedemos en el bar de algun hospital o en una gasolinera lo tengo mal para quedar... JE JE JE un abrazo!

11:01 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home