dijous, de juliol 20, 2006

Pluriempleo

Doncs bé de moment porto algunes guardies al SEM i només puc dir que soc una mica gafe... he començat en una unitat que es dedica a fer trasllats secundaris sobretot (pacients que han de anar de un hospital a un altre hospital i que donada la seva patologia, o el seu tractament necessiten anar en una ambulància de suport vital avançat per precaució i per rebre vigilància intensiva) encara que de quant en quant ens han passat algun primari que altre (servei de urgències al domicil/carrer/carretera etc...)que ha resultat ser en la seva majoria avisos sense importància. El cas es que entre avisos primaris, secundaris i avisos que ens quedaben fora de la nostra zona no he parat els dies que he treballat. Són guàrdies de 24 hores i trobar una estona per estirar-te i treure't el calçat una estoneta, es de certa importància. En fí, he anat aquests dies amb metges i tècnics en transport sanitàri amb molts anys a l'esquena, pràcticament es podria dir que ja feien guàrdies quan a mi hem cambiaben els panyals, tampoc m'ha tocat fer res complicat, pero al menys vaig recolzat per un equip amb una gran experiència. Poc a poc, espero anar agafant destresa, encara que el medi no es del tot nou per a mi, si que ho es la forma de treballar i el tipus de feina. De moment tot l'estiu vaig amb metge a l'ambulància i mantinc el contracte a urgències cosa que enfonsará una mica mes la meva vida social i enviará la meva forma física a fer punyetes pero bueno... "Quien algo quiere algo le cuesta"
Lo bó de passejar per tota catalunya en ambulància de hospital en hospital es que vas coneixent a gent del mundillo, per fi vaig poder trobar-me amb la Núria, el primer cop va ser una mica distant, suposo que es extrany trobar-te amb algú que coneixes de Internet i no coneixes cara a cara, pero per sort la segona vegada hem vaig poder escaquejar i vam poder xerrar una mica, JE JE JE!!

Etiquetes de comentaris:

1 Comments:

Blogger Selenika said...

I espero poder tornar a fer la xerradeta amb tu, més tranquilament i ja sense aquella timidesa...jeje gracies!! :)

11:09 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home