divendres, de setembre 08, 2006

pluriactivitat

Treballar a 2 llocs no es fàcil.
Es mes fotut si a demés treballes a 40 hores setmanals als 2 llocs.
Així ha estat el mes d'agost per a mi, simplement demencial, encara hem queda aquest cap de setmana de pluriempleo.
M'hi he vist abocat, jo no ho he triat, hem van oferir treballar a jornada completa l'agost a l'hospital i vaig dir que si, i a més a més, hem va sortir la feina al 061 i no podia deixar la meva supervisora de 'hospital penjada a meitat de juliol (mai se sap quan hauras de tornar arrosegan-te suplicant que et donguin suplències, per tant mes val quedar bé...)
Durant aquests dies quan acabava reventat de treballar 14 hores només pensava en que ho habia de deixar, que no era nomal, que m'hi estaba deixant la salut, malgrat aixó, seguia mes per masoquisme que per instint de supervivència ja que al cap i a la fí son uns diners que tampoc hem fan falta.
Lo mes fotut d'aixó es que el dia que tens festa als dos llocs pretens que sigui un dia especial, en que has de fer alguna cosa diferent, i al cap i a la fí, es un dia que te'l passes dormint.

Etiquetes de comentaris:

2 Comments:

Blogger dalr said...

Aspirino... ja sembles un quiosquer. Felicitats ;-)

1:06 p. m.  
Blogger aspirinocrece said...

Mala vida llevamos...
sembla un chiste del forges

10:24 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home