dimarts, de febrer 14, 2006

Alcohol para el culo


Diumenge per la tarda vaig anar a conduir una ambulància de Franc per a una ONG al correfoc que es feia en honor a santa Eulàlia copatrona de la ciutat. El cap d’instal·lació, amb molta diligència va preparar-ho tot abans de sortir, encara que tothom va anar arribant amb puntualitat voluntària... Revisem l’ambulància i ...premio! la bancada de la llitera no funciona! hem de canviar de cotxe. Diumenge devien estar alineats tots els planetes i com per una providència dels déus la única ambulància disponible per a fer el canvi era la alfa 5.5 “la meva” la de la foto, després de demanar tres mil vegades d’anar amb aquesta ambulància cada cop que faig un servei de conductor, per què hem fa una miqueta de il·lusió conduir-la, al final m’havia tocat, i jo feliç com un anís per haver fet el canvi... JE JE JE.
Arribem tard a la plaça Sant Jaume, per que se’ns havia indicat d’anar a un lloc equivocat (cosa que passa casi sempre) muntem el dispositiu i planegem la cobertura. Un cop tot va acabar a la plaça Sant Jaume ens vam dirigir a la Plaça de la catedral allà una persona de la organització hem va dir que estaria bé que ens poséssim a un punt que anomenarem “punt X”. Un cop vaig estacionar amb perícia al “punt X” amb un parell de maniobres prudents però exactes, la mateixa persona de la organització s’hem apropa a la finestreta de l’ambulància i hem diu de posar-la a un punt que es podria definir com “X+1’5 metres a l’esquerra”, jo amb diligència satisfaig els desitjos de aquella dona. Un cop vaig estar estacionat al punt “X+1’5 metres a l’esquerra” hem va comentar que per a que ens veiéssim mes ens podríem col·locar en un punt que senyalant m’atreviria a definir com “X+1’5 metres a l’esquerra+20 metres endavant”. Un cop vaig estar estacionat a “X+1’5 metres a l’esquerra+20 metres endavant”, en aquesta nova posició hem va preguntar si era possible deixar la llum fixa del pont de rotatius per a que se’ns veiés encara millor tot i que el punt “X+1’5 metres a l’esquerra+20 metres endavant”, era aproximadament en mig de la plaça de la catedral, a lo que li vaig respondre que portàvem tot tipus de llums en aquella ambulància però aquelles no ens les havien posat OOOoooh quin greu que hem sap... ni per aparcar un helicòpter es mareja tant la perdiu...
Vam atendre a força gent, jo personalment hem vaig escaquejar de totes les cures, hem dedicava a fer de relacions públiques de la ambulància JA JA JA!!! Encara que vaig poder fer un estudi observacional del que vaig treure una conclusió: “si ets guiri i vas a un correfoc fijo que et cremes” per que la majoria de atesos van ser turistes, en especial cal mencionar un Italià amb una intoxicació etílica moderada que es va dirigir a nosaltres demanant-nos “alcohol para el culo” jo li vaig contestar tot educadament que el que teníem no era per a aquella via d’administració, va marxar. Al cap de poc temps va retornar amb una acompanyant amb un millor nivell de castellà i menys intoxicada que ens va indicar que el que tenia el seu company era una cremada al gluti i el que ens demandava era una cura tópica. El vam atendre amb diligència ja que casi era l’hora de plegar.

Etiquetes de comentaris: