dilluns, de gener 30, 2006

¡ME CAGO en Barcelonablogs!

El meu ex-blog aspirino fa uns quants mesos que no funciona, estaba a http://www.barcelonablogs.com, que també ha tancat. La meva indignació rau en que ens podrien haver avisat, que deixaven de donar aquest servei, hi havien molts post que hem recorden les nits d’avorriment a la feina (JA JA JA), m’hagués agradat salvar-los... En fi a vegades passa que allò que t’estimes tant doncs un dia se’n va a la merda i punt, espero que aquest blog duri molts i molts anys, no cal encallar-se en el passat, s’ha de superar i tirar endavant. A vegades penso que això dels blogs es com cuidar a un tamagotchi, si entreté, però no porta a enlloc, si mes no tafaneges la vida dels demés JA JA JA....Estic intentant reunir els nous blogs de la gent a qui llegia que estaven a barcelonablogs.com, però esta essent força difícil...

Etiquetes de comentaris:

5 Comments:

Anonymous Anònim said...

Aspirinillu, em sap greu contradir-te però BarcelonaBlogs va avisar amb més d'un mes d'antel.lació que tancaria, per permetre a tothom que es guardés el que havia escrit. Fins i tot van allargar la data máxima que havíen posat, pels "rezagados"...Aaaaii ;)

10:23 p. m.  
Blogger aspirinocrece said...

Pero jo no vaig rebre cap mail dient-me que tancaben... En fi suposo que va ser culpa meva per no empanarme...
Una abraçada

1:29 p. m.  
Blogger Tenblog said...

Aspirino, por si te interesa........(ya que te he encontrado) te dejo mi dirección.
Soy Tenblog no sé si te acordarás de mí, tb estaba en BB.
Besos un placer reencontrarte

5:25 p. m.  
Blogger aspirinocrece said...

Hola!
Ahora mismo te pongo en los links!!
Poco a poco voy reencontrando a la gente de barcelonablogs JE JE JE

Por cierto cual es la dirección de tu blog???
es que no aparece en tu perfil de blogger

12:00 a. m.  
Blogger Tenblog said...

ups, la dire es www.tenblogjo.blogspot.com

1:18 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home