dimecres, de gener 25, 2006

Qüestión de caballeros

Arribes a un servei nou a fer una suplència de un mati, i et sents com un polp en un garatge, on esta això? on esta lo altre? aquesta medicació va així? això va de l’altra manera…? tothom t’ajuda, i tu ajudes en la mesura del que pots, amb les companyes de matí (les antigues) estàs força bé… En fi, he anat de cul tot el mati només portava un malalt, intubat esclar fet pols sèptic etc... L’havíem de baixar a Intensius generals per a poder-lo aïllar i no escampar mes el bitxo... he perseguit als metges fins que m’han donat tots els papers per a escriure el informe de infermeria d’alta, he anat de cul per fer-ho tot a l’hora, he demanar el trasllat i han passat de venir, devien tenir mes gent per a transportar per l’hospital. Al final m’he deixat el vena-vena funcionant. Total que eren les 2 del mig dia i el torn de tarda estava a punt d’entrar, per la tarda, tot son suplències de fa anys i en especial, hi ha una infermera que hem te creuat i jo a ella, soc un inepte a vegades i ho reconec, però a ella cada cop que s’hem creua li dona per recordar-m’ho, malgrat això hem estat capaços de treballar junts però sempre guardant les distàncies. Sort que el Jose m’ha tirat un cable i m’ha vingut a agafar el meu canvi, que per cert ha estat un desastre, el catèter vena vena seguia funcionant i m’ha dit ell que no hi havia problema, tampoc es que m’hagués estat rascant els ous... ya te lo hago yo no te preocupes... total que vist el percal li he dit , gracias por venir a cojerme el cambio tu,  i ell m’ha dit vete por que esas te van a machacar, total que he acabat de donar el canvi he agafat la bossa i m’he pirat d’allà esperant no tornar en com a mínim 6 mesos mes...

Etiquetes de comentaris: