dijous, d’octubre 20, 2005

Historia quotidiana

Aixó hem va passar ahir mentre tornàbem d’entrenar a la piscina l’Albert i Jo. El cas es que anàbem sentats parlant al metro sobre horaris, exàmens, classes de la autoescola i d’altres coses insustancials de la vida de un presumpte opositor a bomber. Em despedeixo de l’Albert i obro el llibre “La conspiración” del Dan Brown, que m’estic llegint (visca els superventas) total que amb el canvi de temperatura la humitat i tal a mi se m’anaba caient el moquillo i tossia de valent, no portaba cap kleenex (como no) i m’anaba secant amb la tovallola com bonament podia… total que una dona que estaba sentada davant meu, s’apiada de mi i en un gest m’allarga un paquet de kleenex, jo li agafo un i li dic gràcies a lo que hem respon “et pots quedar tot el paquet que en tinc mes” a lo que li responc moltes gràcies. Es al·lucinant pero es la primera vegada que hem trobo amb una persona així al metro. Normalment estic acostumat a que t’empentin a que et recriminin a que et mirin malament o a que t’intentin pispar la cartera o a la més comú, la absoluta indiferència. Potser ha estat treballar a urgències pero estic tant mal-acostumat al maleducat (per qué l’has normalitzat, per que es el dia a dia) que l’educat o el correcte hem sorpren. No sé de vegades va bé recordar que encara hi ha gent bona per el món. Potser ella pesará de mi que sóc un maleducat per haver-me quedat el paquet de kleenex que li vaig agafar amb els dits regalimant mocs…

Etiquetes de comentaris:

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

Aspirino, el pronom "em" va sense h.

Em despedeixo de l'Albert

el verb haber en primera persona del plural va amb h "hem"

L'Albert i jo ens hem despedit.

Eis, de bon rollet, eh!
La senyora, un sol.

4:33 p. m.  
Anonymous Anònim said...

i haver va amb v, no amb b... aiiii, no es pot dir res...

4:34 p. m.  
Blogger aspirinocrece said...

Gràcies per les correcions ortogràfiques. El cas es que coses que et fan mal a la vista escrites a mà, a l'ordinador se't escapen moltes faltes, hi posaré més atenció d'ara en endavant. I instal·laré el corrector del word quan trobi el cd JAJAJA!

3:56 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home