diumenge, d’octubre 28, 2007

un quart de segle


Bé avui ha estat el meu aniversari, m'han regalat una sudadera dels bombers de nova york que m'ha comprat el meu germà per l'ebay, un mallot de ciclista els meus pares i el metge amb qui treballaba aquest torn de tarde m'ha regalat el cd de heroes del silencio que venia amb el suplement de El País.
Divendres després de fer doble torn vaig sortir amb els amics de tota la vida, vaig invitar a dues rondes i vaig arribar una mica tocat a casa.
Avui la feina com sempre ni fú ni fà tot tonteries.

Fa falta tant poc per ser una mica feliç.

Etiquetes de comentaris:

1 Comments:

Blogger Unknown said...

oye cacho perro que no has puesto que tu padrina fué la primera en felicitarte. ¿vale?

Y no has dicho nunca en tu blog que tienes una padrineta cantanta. ala.

9:09 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home