dilluns, d’octubre 24, 2005

Jocs Freaks que he trobat a Internet i que son gratuïts:
(clikeja a les imatges per a jugar amb ells)

Canadair
Es un Joc Força adictiu que he trobat a http://www.minijuegos.com/
Has de controlar un avió amfibi dels que tiren aigua sobre els incendis


Blaze Buster
També l’he trobat a http://www.minijuegos.com/
Per a crios, pero quan un esta aburrit esta aburrit no??


Rescue Blade
L’he trobat a http://www.shockwave.com/sw/content/rescueblade
Un joc força currat de rescat en helicopter


Rescue Blade Bermuda triangle
L’he trobat a http://www.shockwave.com/sw/content/rescueblade
El mateix d’abans pero al triangle de les bermudes… Es com el original pero amb un tripi…

Firefighter
L’he trobat a http://www.minijuegos.com/
Es un joc que fa publicitat de una de les cases comercials de material de intervenció de bombers, es divertit.


Firefighter
També l’he trobat a http://www.minijuegos.com/
Es del més cutres de tots pero amb un humor negre inigualable.


Maniac Medic
Trobat a http://www.freeadictinggames.com/
Una mica chungo en perspectiva 2D

Casualty
Trobat a http://www.bbc.co.uk/drama/casualty/fun/
També en perspectiva 2D es el joc de una serie que porta desde el 1986 en antena a la BBC

Ambulance Chaser
L’he trobat a http://www.whitecollarchallenge.com/
Un joc una mica chungo que va d’empaitar una ambulància, en plan Benny Hill


FearLess Firefighter
L’he trobat a http://www.bornthinker.com/_g_fearless_firefighter.php
La Master sistem donaba millors gràfics que aquest joc que probablement sigui una merda pero es gratis… juas juas juas.

Etiquetes de comentaris:

dissabte, d’octubre 22, 2005


Aquest soc jo.... ja tinc foto nova per a el meu perfil

Etiquetes de comentaris:

dijous, d’octubre 20, 2005

Historia quotidiana

Aixó hem va passar ahir mentre tornàbem d’entrenar a la piscina l’Albert i Jo. El cas es que anàbem sentats parlant al metro sobre horaris, exàmens, classes de la autoescola i d’altres coses insustancials de la vida de un presumpte opositor a bomber. Em despedeixo de l’Albert i obro el llibre “La conspiración” del Dan Brown, que m’estic llegint (visca els superventas) total que amb el canvi de temperatura la humitat i tal a mi se m’anaba caient el moquillo i tossia de valent, no portaba cap kleenex (como no) i m’anaba secant amb la tovallola com bonament podia… total que una dona que estaba sentada davant meu, s’apiada de mi i en un gest m’allarga un paquet de kleenex, jo li agafo un i li dic gràcies a lo que hem respon “et pots quedar tot el paquet que en tinc mes” a lo que li responc moltes gràcies. Es al·lucinant pero es la primera vegada que hem trobo amb una persona així al metro. Normalment estic acostumat a que t’empentin a que et recriminin a que et mirin malament o a que t’intentin pispar la cartera o a la més comú, la absoluta indiferència. Potser ha estat treballar a urgències pero estic tant mal-acostumat al maleducat (per qué l’has normalitzat, per que es el dia a dia) que l’educat o el correcte hem sorpren. No sé de vegades va bé recordar que encara hi ha gent bona per el món. Potser ella pesará de mi que sóc un maleducat per haver-me quedat el paquet de kleenex que li vaig agafar amb els dits regalimant mocs…

Etiquetes de comentaris:

dimecres, d’octubre 19, 2005

Juicio de valor

A veces mientras trabajas ves cosas que te hacen reflexionar, otras veces tan solo puedes alucinar en colores. Una de esas veces en que aluciné fue, como no, trabajando en la ambulancia. Estábamos teniendo una noche poco movida en un concierto de heavy metal (no recuerdo quienes tocaban) de pronto me avisan, al otro lado de la calle hay un melenudo tirado que no se mueve, su chupa de cuero, pantalones ajustados y botas militares me hacen pensar que mas que una sobredosis o algo aún más preocupante, se trate más bien de una intoxicación etílica, vamos la típica taja chunga de “jevi bulgaris” un sábado por la noche.
Así que me pongo los guantes, cruzo la calle con atención a que no me atropellen pero sin correr, como de costumbre. A mí llegada el tipo esta totalmente dormido. Le hablo y no se despierta, le sacudo un poco con idéntico resultado… finalmente y con precisión, le hago un poco de daño en la unión entre mandíbula y cráneo, ¡Premio! Despierta pero no conecta demasiado, esta desorientado y mareado voy a tomarle el pulso y… aquí empiezo a preocuparme… busco el pulso en la arteria radial (no me fui a buscar el pulso carotídeo por que si encuentras pulso radial la tensión arterial sistólica o máxima esta por encima de 100 mmHg) cuando para mi sorpresa encuentro un bulto que me era desconocido tiro para arriba y encuentro otro bulto un poco mas grande, le pregunto al paciente Oye que te ha pasado en el brazo él un poco mas reactivo me dice que no pasa nada yo insisto y me dice que es una fístula, Aquí me empiezan las luces de alarma le pregunto si hace sesiones de diálisis y me contesta con un “ya no” yo pregunto ingenuo “¿como que ya no?¿es que a caso has dejado el tratamiento de diálisis?” (Lo cuál concordaría plenamente con un cuadro tóxico o de inconsciencia o vete tu a saber qué) a lo qué él me responde “no, que va, dejé la diálisis cuando me trasplantaron un riñón” Se me cayeron los huevos al suelo fui a pedir al conductor de la ambulancia que no me oía por la música del concierto, que viniera para dónde estaba yo para llevarnos a ese tío al hospital para que le hicieran un informe médico sobre lo bien que le iba su nuevo riñón, fue solo cruzar la calle, cuando me volví y el tío se había acabado de recuperar, había entendido dónde lo íbamos a llevar y corría despavorido sin que lo consiguiéramos atrapar.
Yo no soy nadie para juzgar a nadie, pero quien dona un órgano lo hace altruistamente y quién lo recibe al menos para mi, debe tener la obligación moral de hacer el máximo para que este órgano le dure todo el tiempo posible con una vida saludable y sin hábitos tóxicos que perjudiquen a éste riñón, por que sino estoy seguro que habría otro receptor que no haría este tipo de despropósitos, por solidaridad y responsabilidad.

Etiquetes de comentaris:

diumenge, d’octubre 16, 2005

una miqueta mes de canvis

S’ha acabat el torn de nit per a mi, al menys de dilluns a divendres. Hem trastoca bastant la vida, no es que no hi estigues a gust , al contrari, difícilment estaré millor amb els companys. Peró lo important per mi ara mateix es entrenar, seguir una mica de dieta i estudiar temari.
De moment viuré la vida, tinc coses a fer o sigui que m’estressaré poc jejeje…

Etiquetes de comentaris:

diumenge, d’octubre 09, 2005

Corred Insensatos!

Porto 2 setmanes entrenant en serio per arribar a fer de bomber algún dia… nusé nusé com acabarem… De moment l’albert i jo ens hem apuntat a un gimnàs on entrenen a opositors en potència com nosaltres…
Segueixo pagant el DIR encara que no hi vaig pero bueno… potser demá hi vagi jajaja…
Déu de ser el torn de nit qu hem torna mes ranci del que ja era abans.

Etiquetes de comentaris: